Maja Ericsson mi corazon

Jag vet inte vart jag ska börja älskling!

Du är underbar, alla minnen vi har tillsammans allt kansigt vi har gjort och hur knasiga vi är!
Med dig kan jag verkligen vara mig själv behöver inte tänka på hur jag är bara vara mig själv! Jag har kännt dig i 1 ½ år med det känns som vi kännt varandra i en evighet! det kommer alltid vara du och jag!
Vi är som helan och halvan utan varann funkar vi inte! Du är som min syster dig kan man alltid prata med!
Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig du är en del av mitt liv! Vi är som gjorda för varann... Hand i Hand livet ut! MI VIDA <3


JAG ÄLSKAR DIG







 du är otrolig <3

HannaMånsson





Kommentarer
Postat av: maja

Älskar dig sjukt mycket älskling!! Glöm aödrig det pluttttiis <333333333333333333333333

2011-11-10 @ 08:10:43
URL: http://ericaochmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0