Grattis till lillebror


som fyller 11 år idag! hoppas du får en superbra dag!


 Nu ligger jag i sängen med datorn i knät och vaknade kanske för en halvtimme sen :)
Fast kl halv 7 väckte mamma mig och så gick jag upp och sen gick vi in till lukas o sjöng o han fick paket o så. Sen åkte mamma och pappa till jobbet och jag gick och la mig igen.

Idag blir det badhus med Chilli :) hon kommer vid 12.  Sen ska jag bara hem och baka en kladdkaka till lukas och sen äre träning halv 7 till 8 men det kommer mer om det sen!

Nu ska jag ladda över lite bilder från kameran till datorn ni får några sen!
 Söööööööööta erica jag ska va med imorrn!
 Maja och Isabelle, smygbild på fina ungar!

HannaMånsson♥



Kommentarer
Postat av: Erica

fuuuul bild!!! :O <333333

2011-03-01 @ 22:14:59
URL: http://ericalundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0