6a...

Tjena mitt bena!

Kom hem från tävlingen för ca 20 min sen !

Tävlingen gick bra för min del men nu ska ni få höra kaoset som blev.
Vi värmer upp och så som vanligt och sen är det dags för första förträningen som är på tumbling.vi kör och kör och sen när Hanna T ska köra ett sista varv så landar hon fel och gör illa foten...
Alla fick panik och så för hon skulle var med på alla varv förutom 1 och sen i friståendet oxå.
Men iallfall vi sätter in reserver på alla varv och det löser sig. sen kommer vi ju till friståendet där vi hade 6st reserver så det var ju lugnt tänkte vi men självklart ska ju just den som har Hannas plats vara sjuk. Amanda den stackarn var typ magsjuk så hon var ju hemma och då var vi ju tvugna att sätta in någon som inte kunde just hennes platser och vem blev det då? Jo just JAG! jag fick panik och skulle lära mig alla plateser och allt på en kvart. sen var det ju dags för defilering innan tävlingen började och den missade vi alla fristående tjejer o nån till för att vi var tvugna att fixa med fristpendet och hade panik med dräkter o allt. så det var 5st som defilerade från oss x)

Men tävlingen började och vår första gren var FRISTÅENDE (panik jag hade) men dte jag jättebra. jag kom ihåg allt och gjorde inga misstag!

Sen hade vi tumbling det gick bra och tillsist hopp. Varven gick bra för alla jag tror vi totalt hade 1 fall o kanske ett knä o nån hand i!

Sen var det prisutdelning och vi kom delad 6a. vi var nöjda att vi kom det imed allt kaos som hade varit.
Hanna har förmodligen stukat foten och åkte till sjukhuset när vi tävla.

Denna tävling tävlade vi för Hanna.

HannaMånsson♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0