Skoooola :D

Hej!♥

Idag gick jag till skolan!
Jga hade jätte kul, vi fick typ platser och jag sitter brevid Anton o typ mittemot Ellinor och erik?
Aja lite svårt att lära sig namnen men det får man ta ;)

Vi hade typ vanliga lektioner och idrott fasst var inte med på den.
Till lunch åt vi Kycklingsoppa den var väll helt okej!


Jag träffade Maja o Jonna och även Melina,filippa o carro från c o b :D trevligt trevligt!
Idag var jag mest med chilli o vilma såklart och även ida,caroline o typ hanna :P

Inte ofta man längtar tills skolan men det gör faktiskt jag nu x)

Just nu gör jag iallafalll inget speciellt mamma hller på att laga mat och så..
Hra väll några läxor jag kan böja kolla på som jag har förhör på på mån,ti o onsdag nästa vecka..

Men nu ska jag fixa lite grejer inför imorrn så hörs!

HannaMånsson ♥


Kommentarer
Postat av: carro

Hej det var jätte kul att du kom idag :)

Längtar också till i morgon :D

Syns då

kram caroline

2011-01-12 @ 18:56:08
URL: http://bazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0