Blandat

Hej!♥

Just nu sitter jag i soffan och kollar på tv.
Idag har jag inte gjort något speciellt utan bara varit hemma och vilat.

Imoorgon hoppas jag på att det blir skola men man får inte hooppas för mkt..

Snart ska jag ta en dusch och så.

Men nu kommer en liiiiten lista tagen frrån Filippas blogg : http://ffiinaastee.blogg.se/

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast? - Tjej
Vad står det i ditt nionde sms? - Är påväg hem från sälen:) <333333333
Vem ringde dej senast? -  vilma
Vad har du för bakrundsbild på din mobild? - solnedgång över hav
Vilket språk har du på din mobil? - Svenska
Vad heter din ringsingnal? - waka waka
Hur många sms har du i din inkorg? - 262
Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det ifrån? - Nu har jag lagt in den :) :*<333 3 Från Erica ♥
Är den 20:de kontakten en av dina bästa vänner? - Neej
Gillar du nr 5 i din kontaktlista? - Jaa (AMANDA <3) 
Har du varit tillsammans med nr 1? - Neeeeej.
Vad har din mobil för färg? - rosa

HannaMånsson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0