Sveriges värsta bilförare

Hej just nu sitter jag och kollar på sveriges värsta bilförare, haha dom är så dåliga x)

Jag skrev ju om att vi skulle ha någon special träning idag och det visade sig vara spinning. Jag lovar det var JÄTTE jobbigt man cyklade i en timme i streck och man fick inte vila.. vi gjorde massa olika övningar som spurt,backe osv... Det var faktiskt jätte kul och man kände verkligen hur bra det tog på konditionen.. En stor hiss för spinning. När jag kom hem var jag död och slände mig in i duschen sen åt jag köttfärslimpa och potatismos det var så gott och jag var jätte hungirg efter träningen.

Snart ska jag välja kläder till imorgon ni får kanske outfit imorgon.
Förresten imorgon är sista dagen innan sportlov :D
Är det bara jag som tycker att det har gått jätte fort sen vi började igen efter jullovet? Men jag tycker faktiskt det är kul i skolan med dom BÄSTA tjejorna, ni vet sj'älva vilka ni är :)

En spinning cykel



HannaMånsson♥


Kommentarer
Postat av: celice

Haha aa, dom kan verkligen inte köra bil!!

2011-02-25 @ 18:09:48
URL: http://www.lillafloris.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0