Magtröjor..

Hejsan!

Jag kom hem från träningen för en stund sen. Nu sitter jag bara vid datorn...

Aja till en annan sak.

Magtröjor :
 Magtröjor är ju typ sjukt inne just nu, själv tycker jag det är jätte fint.. tänk er ett par jeans shorts och en snygg magtröja med en tränad mage på sommarn nice eller vad? Men grejen är att alla har typ redan dom snygga... Jag äger ingen själv men skullle gärna vilja ha en men det finns ingen som jag vill ha utom dom vanliga typ som alla har!?

Iallafall här kommer några fina jag vill ha:







Alla från HM.  Jag tror nog inte att jag köper nån imed alla redan har dom.. synd :(

Bloggar mer senare!

HannaMånsson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0