Isabelle Östborg

Denna text är till dig gumman.

Vi har snart kännt varann i ett 1 år det känns som jag kännt dig hela mitt liv. Du är U-N-D-E-B-A-R !
Med dig kan man vara sig själv och bara leva livet, du är 2 år äldre än mig men det känns inte som det när vi är med varann det är du & jag ingen kan skilja oss åt!
Alla minnen med dig är bara bäst och dom bli bara fler. Du finns alltid vid ens sida och hjälper en oavsätt vad det gäller du är en riktig vän! Jag kommer aldrig släppa taget om dig ditt namn har skrivits in i mitt hjärta. Du betyder så obeskrivligt mycket för mig. Du är min storasyster och kommer alltid att vara det. När jag ser dig le blir jag varm i hela min kropp när jag hhör dig skratta börjar man själv skratta du är den finaste man kan ha! Jag kan vara hur konstig som helst med dig och du bara skrattar. Du är HELT perfekt!  Livet ut tillsammans bästa vän!


Bild på min chey!



 
Jag älskar dig Isabelle Östborg!

 Hanna ♥ Isabelle
Månsson♥ Östborg
Blondin♥ Brunett
Lillasyster♥Storasyster

HannaMånsson


Kommentarer
Postat av: Isabelle<3

Åhh Hanna du är min bästaste lillasyster!

Jag älskar dig otroligt mycket!! :*

Alltid vi min solstråle <3333

2011-02-25 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0