Glad chey :D

Tjo alla glada :D

1. Jag hittade present till lillebror
2. Jag köpte ett par jeans på jc
3. Gästerna kommer iallafall !

3 andledningar varför jag är glad just nu !
 
Jeansen var ett par tighta mörkblå jeans. Dom kostade 399:- och jag hade ett present kort på 500 :- men grjeejn var att det även var 100 kr rabatt på ALLA jeans. så då blev det ju bara 299 kr vilket innebär att jag har 200 kr kvar på det presentkortet! Det är jätte bra juh :D

Nu ska jag duscha och byta om för dom kommer ganska snart! Jag kommer blogga under kvällen så titta in lite då och då!


Bild tagen nyss på glad chey!



HAHAHHAHA ful men vad gör man inte för sina besökare?

HannaMånsson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0