11.20

Godmorrgon elr förmiddag?

Jag vaknade kanske vid halv 10 idag och då gick jag ner och åt frukost. Sen klädde jag på mig och har fixat mig lite. Snart ska jag och mamma åka någonstans och kolla presenter till min lillebror Lukas som fyller 11 år den 1 mars. Måste hitta något att köpa till han^^

Lite senare idag kanske vi får gäster men det beror på för att Lukas är typ lite sjuk.. men vi får se ´hur det blir! jag hoppas iallafall att dom kommer för det är min gudmor o gudfar och deras 2 barn som bor i helsingborg, träffar inte dom så ofta så det skulle vara kul om dom kom iallafall! :)

Men jag bloggar mera sen, jag kanske köper nått till mig själv också?

HannaMånsson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0