Dålig uppdatering!

Hej förlåt för den usla uppdateringen !!

Men det har varit en stressig dag !! Jag och vilma åkte till Huddinge centrum och jag köpte en almenacka,penna o sudd! sen så åkte vi bussen till skolan där vi träffade massa som jag saknat sååå mycket under sommaren! Det var kul!! men sen så gick vi till vårt klass rumm och fixade lite och sen kom alla våra lärare in och våra mentorer e jätte bra och dom andra förutom matte och engelska lärarna som änns sådär!Men sen slutade vi vid halv 3 då åkte jag hem och på hemvägen träffade jag Erica så då snackade vi lite.. sen var jag hemma i 40 minuter o då skulle jag äta,byta om och sånt och sen drog jag till bussen o tåget som jag tog till träningen!! träningen var nice!!

Men jag bloggar sen för ska se på ett pogram nu!!

Inlägget var uppe i går kväll men behövde fixa en sak och datorn kronglade så det kommer nu!!  Men nu ska jag byta om och sen åka till skolan bloggar efter !! försov mig idag  :/

HannaMånsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0